piątek, 27 lutego 2015

Informacja

No Hej wam wszystkim!
Przed chwilą rzuciła mi się w oczy informacja na moim mailu o nowym komentarzu i postanowiłam na niego odpowiedzieć. Cóż jak wiedzą osoby z mojego otoczenia jestem przeogromnym leniem, mam tysiące pomysłów ale zawsze jak chce przelać je na papier lub od razu zacząć pisać nową notkę to najzwyczajniej mi się nie chce. Kilka miesięcy temu po bardzo długiej nieobecności na moim blogu o zmierzchu dodałam epilog bo chciałam już to skończyć, ale nie bójcie się nie zrobię tak z Potterem. Nadal jestem jego fanką. Od kiedy założyłam tego bloga dużo rzeczy się pozmieniało nie jestem już w gimnazjum a w technikum i to już w drugiej klasie, a zaczęłam pisać bo męczyła mnie moja poprzednia polonistka. Cóż nie wiem czy to coś dało bo nadal robię błędy takie że sama się z nich często śmieje :D. Nie traktujcie tego jako wymówki bo takowej nie mam. Przerwałam pisanie bo nie miałam czasu wybiłam się z mojego i tak nieregularnego rytmu i już nie mogłam się zebrać by ponownie zacząć. Przyznaje się że to wstyd bo obecnie kończą mi się już ferie a ja nawet przez te dwa tygodnie nawet nie spojrzałam co się dzieje z moimi opowiadaniami i postaram się zmienić swoją postawę. Sama czasem wściekam się gdy czytam jakieś opowiadanie i autorka przestaje wstawiać posty i sama nie rozumiem czemu tak robię. Mogę jedynie poinformować, że postaram się to zmienić, ale od razu uprzedzam że to nie jest obietnica. Po prostu boję się je składać bo jeszcze je złamię i nie chcę nikomu robić nadziei. Nie mam żadnych rozdziałów pisanych z wyprzedzeniem bo już je wstawiłam a ostatni niedokończony to dałam nawet tylko połówkę. Sama nawet pozapominałam już o szczegółach i będę musiała przeczytać wszystko by niczego nie poplątać.
No to skoro już jestem przy tym kompie to od razu wezmę się za dokończenie ostatniego rozdziału i dziękuje wszystkim wytrwałym czytelnikom.
Sandi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz